החתונה שלנו / חתונה בכרם / רז וגל 08/09/2017

התחתנו ביום שישי אחר הצהריים בחתונה שנמשכה אל תוך הלילה ואפילו עד הבוקר של יום שבת.

אחד הדברים הראשונים שידענו שאנחנו רוצים להתחתן בחתונה אזרחית, ושהיא תאפיין אותנו.

אנחנו זוג שמאוד אוהב את הטבע ומטייל הרבה. כשהתחלנו לחפש מקום לחתונה, ידענו שאנחנו הכי רוצים לעשות את החתונה באיזור פתוח.

אחרי מלאכת חיפושים מרובה, שכללה גני אירועים, אולמות רבים ועוד מקומות ששמם מורכב מהשורש ט.ב.ע , הבנו שצריך להעלות שלב ולחפש מפיקים שיעזרו לנו לייצר את החתונה בשטח הפתוח, כמו שאנחנו רוצים.

הפקה – בלום

עשינו מספר טלפונים ולא מעט פגישות עם מפיקים שונים, עד שהגענו למפיקי העל טל ואורי מbloom  הפקות אירועים. הם לקחו אותנו לסיבוב שטחים שבהם הם לרוב מפיקים את החתונות שלהם. בחרנו את השטח של חגיגה בכרם, כרם ענבים מהממם.

Bloom  כוללים בהפקה שלהם הכל – מהשכרת השטח דרך הקייטרינג והבר ועד הפרטים הקטנים – ניקיון והדברה, תאורה והגברה, ציוד הושבה, ציוד לחופה, הצללה, מארחות, סדרני חניה, פינוי זבל וכו'. הם מציעים במחיר ההפקה גם מספר תקליטנים אבל אפשר גם להביא דיג'יי בעצמכם. תכלס אפשר להביא כמעט את כל הספקים בעצמכם, רק שהכל צריך להיות מותאם לשטח ולתנאים של ההפקה.

בשטח של חגיגה בכרם יש שירותים בנויים, בשונה מחתונות שטח אחרות בנן צריך להזמין שירותים ניידים, כאן כל מה שצריך הוא מנקה שינקה את השירותים במהלך כל האירוע. וכמובן כדאי להוסיף אליהם כמה קישוטים ופינוקים לשירותים עבור האורחים.

היופי בחתונות שטח שאפשר לעצב אותן איך שרוצים!!!! אפשר לעשות בחתונות האלו כל רעיון שעולה על רוחכם.

אנחנו החלטנו לעצב את החתונה שלנו בצבעי הכרם, סגול וירוק אבל חוץ מזה להכניס לתוך העיצוב את האהבה הגדולה שלנו להרפתקאות. ניסינו לשלב את הקונספט הזה בחלקים מסויימים בחתונה. בהזמנה, בחותמת שהכנו והשתמשנו בה בכל מיני מקומות בחתונה (על המעטפות ועל השקיות של המפיות), בתמונות שלנו ששמנו בקבלת הפנים, בשטויות שקנינו לרחבה (כדורי ארץ מתנפחים) ובנגיעות מסויימות בטקס החופה שכתבנו.

על כל האירוע הזה כמו שציינו מעלה ניצחו אורי וטל מbloom הפקות אירועים, הם עזרו לנו לתכנן את האירוע, לתאם בין כל הספקים ולארגן את הכל בדיוק כמו שאנחנו רוצים. הם גם בדרך כלל יכולים לעצב את האירוע אך הפעם את כל העיצוב עשו סוד ירוק, חנות הפרחים מגבעתיים. (גילוי נאות – המעצב הראשי ובעל העסק הוא אמיר קפלן, אבא של רז) אבל תראו בעצמכן – הם אלופים ☺

פרחים ועיצוב – סוד ירוק

כמו שציינתי למעלה, מי שעשה את כל העיצוב היו סוד ירוק. הם ממש תכננו את כל הכל בדיוק כמו שרצינו. אנחנו נתנו את הכיוון, אמרנו מה הצבעים שאנחנו רוצים שיהיה ואיך המקום יראה והם ארגנו את הכל ביד חופשית. באמת שהם נהדרים והכל נעשה בטוב טעם והיה יפיפה.

!זר כלה- הורס הורס, כמובן שהכינו אותו מי אם לא סוד ירוק. והוא התאים לכל הלוק של החתונה

Gal _ Raz (8.9.17) © LUZ-136

עשו זאת בעצמכן

בגלל שזו חתונת שטח אפשר לעשות פשוט הכל הכל איך שרוצים, החל מעיצוב המקום ועד להחליט איך יראו השירותים. לכן גם אין בעיה לעשות המון דברים בעצמכן שיתאימו לאווירת האירוע. אני התברכתי באמא יצירתית ובחמים מעצבי אירועים ומוכשרים מאוד. לכן, כל רעיון שרק עלה ברוחנו יכולנו לעשות. הכנו את השלטים לחופה, עמדת קבלת פנים, כריות למקומות הישיבה, עמדת צילום , שלטים לחופה, מריצות בקבלת הפנים ולמתנות בסיום. אמא שלי אוהבת לעשות דברים מעץ והיא עמלה רבות על קישוט ועיצוב האירוע בדברים שהיא יצרה. גם כמובן כל עיצוב החופה והשטח עצמו נעשה בעבודת יד מדוקדקת של סוד ירוק.

דיג'יי – אמיר אבא התותח!

אמיר הוא אחד מהדיג'יים שעובדם עם bloom הפקות ובחרנו בו ברגע הראשון. יש עליו המלצות ממש טובות בmit4mit  ובאמת שהוא מלא בניסיון. מהרגע הראשון התחברנו אליו וראינו כמה אופציות טובות לשירים וסגגנונות הוא מכיר ובאמת שהייתה מסיבה משוגעת. הוא ידע להתאים את השירים לקהל, כל הערב רקדו על הרחבה והיה פשוט נפלא. 

קייטרינג – קסם הקרמל

מקצוענים בחתונות שטח, יש להם אוכל מגוון וטעים מאוד. הם אחד מהקייטרינגים שעובדים עם bloom וזה ממש נוח כי הם מתאימים את עצמם לחתונות מהסגנון הזה. חוץ מזה שהאוכל שלהם מעולה וקיבלנו עליו ביקורות מעולות!

המלביה

אנחנו ממש אוהבים מלבי, והאחים שלנו בני הדודים שלנו הזמינו לנו לסוף האירוע דוכן של מלבי. היה ממש טעים ובדיוק בטיימינג

בר- פרימייר בר

הגענו אליהם דרך ההפקה, לא עשינו דרכם שידרוגים אבל כן, קנינו עוד אלכוהול בעצמנו והעברנו להם. הם עשו לנו שמח כל הערב והיו נהדרים. חשוב מאוד, לתת בתחילת הערב טיפים לכל הברמנים והמלצרים וזה פשוט מסדר את כל האירוע . חוץ מזה אפשר להוסיף, כמו שעישנו, גומי, להעביר למנהל בר והוא סידר הכל עם כלים על הבר ודאג לכל הדבר הזה.

צלמי סטילס – לוז 

luz. תמונה אחת שווה אלף מילים וכל התמונות כאן צולמו על ידי אביב המוכשר. אז תבינו בעצמכן…

גם הגענו אליהם דרך bloom  הפקות. חבר'ה מוכשרים בטירוף. הם צלמי אדריכלות ככה שהם עושים את כל התמונות ממש מיוחדות, בזויות וצורות שונות וזה מאוד יפה. חוץ מזה שהם מקצוענים ובאמת ידעו בדיוק איך לצלם את הרגעים הכי טובים בחתונה וככה גם לתפוס תמונות ממש מרגשות. 

וידיאו VidiTEO videography 

איגור עשה עבודה ממש טובה. יש לנו שני סרטונים אחד קצר ואחד ארוך. הוא ממש השקיע בהם, בחר מספר שירים טובים לפי הבחירות שלנו והתוצאה לפניכן. בעריכה לא היו סבבים בכלל כי פשוט היינו מרוצים מהתוצאה. 

מגנטים- Igor Yarovinsky

הגענו אליו דרך המלצות מהאינטרנט. הוא היה טוב מאוד, צילם ללא הפסקה מצילומי המשפחה עד סוף הערב. המגנטים באיכות טובה מאוד. גם נתן שירות טוב וגם עשה אחלה של עבודה.

RG_036_08-09-17

שמלה- עינת ספרא

Gal _ Raz (8.9.17) © LUZ-232

עינת המושלמת. עשיתי אצלה את השמלה לחתונה של אח שלי וידעתי שאני אעשה את השמלה לחתונה שלי גם כן. היא ממש נעימה, אדיבה והקשיבה לכל מה שרציתי לעשות ועיצבה לי אותה בדיוק לפי הסטייל והטעם שלי.

איפור ושיער- נטע שמואלי

נטע מושלמת ממש! היא מקסימה, הגעתי לאיפור ושיער ניסיון וכבר הרגשתי שיש בנינו חיבור טוב. היא הייתה מאוד נעימה וידעה להתאים לי את האיפור . בבוקר החתונה שינינו קצת את התסרוקת וזה היה כזה כיף כי היא זרמה איתי, הייתה ממש רגועה ועשתה לי אחלה של בוקר . חוץ מזה שהכל החזיק טוב מאוד לאורך כל האירוע וזה היה מושלם.

נעליים- יושו

אז זו חנות סופר מגניבה בתל אביב . שפשוט מכינה את הנעליים בדיוק כמו שתרצו. וגם הנעליים ממש ממש נוחות ומתאימות  לרגל. וכמובן שיש אותן בצבעים הורסים.. כן כן אני הלכתי על צבע נועז- סגול! הייתי עם הנעליים כל הערב, לא הורדתי אותן לשניה, ואני לא רגילה ללכת על עקבים

Gal _ Raz (8.9.17) © LUZ-11

 

בגדים חתן- רנואר

את כל הבגדים קנינו ברנואר, הלכנו על כמה סגנונות בגדים סט קצר וגם סט ארוך ותכלס בסוף, רז החליף יותר בגדים  ממני:) מצאנו בדיוק את הבגדים שהוא רצה ואני אישרתי

טקס

אז כבר מהרגע הראשון שהחלתנו שאנחנו מתחתנים, ידעתי שאין מצב הראש שלי במהלך החופה לא יהיה מוסתר, וחוץ מזה שאני לא מוכנה לא להיות שותפה לטקס שמייצג אותי ושמציין רגע חשוב ומשמעותי בחיי ואני לא אתחבר אליו או אדבר בו. על כן, החלטנו שאנחנו לא מתחתנים עם הרבנות כי אנחנו רוצים שהטקס יהיה משהו שבאמת מסמל אותנו. ועם יד על הלב, זה היה הדבר הכי טוב שבחרנו לעשות, כולם מאוד התחברו לטקס, לרעיונות ולמסרים שעברו בו וגם עם כל החשש שהוא יהיה ארוך הוא היה מרגש וגרם לכל הקהל, לפחות לפי מה שסיפרו לי, להיות מרוכז להקשיב ולהתחבר.

התמזל מזלנו ולבן הדוד שלי יש ניסיון בהנחיית טקסים ולכן גם יכולנו לעבוד עם מנחה טקס שמכיר אותנו והצליח להתחבר לרעיונות שלנו וגם לעזור לנו לבנות את הטקס בדיוק כמוש אנחנו רוצים. חוץ מזה ששמרנו על המבנה היהודי של הטקס, החלפנו טבעות, קידשנו על היין, כתבנו כתובה משלנו ,שברנו כוס ואפילו ביצענו שבע ברכות. ביקשנו מבני משפחה וחברים לכתוב לנו ברכה על סמך שבעה עקרונות שאנחנו מאחלים לעצמינו לחיים המשותפים ולהקריא אותה בחופה וזה יצא מרגש ומצחיק בטירוף

טבעות- ג'קסון

הכנו את הטבעות בג'קסון , בחרנו טבעות זהות, תכלס לי לא היה אכפת באמת איך הטבעת תראה, לרז היה קצת יותר עניין עם זה ולכן, העדפתי שהוא יבחר משהו שהוא אוהב ואני אכין טבעת כמו שלו כי בסוף, אם יש לנו את אותה טבעת זה אפילו מסמל משהו קצת יותר עם רגש מאשר איך שהטבעת נראית

Gal _ Raz (8.9.17) © LUZ-27

גרפיקה

עשינו דרך חברה של אמא שלי שמנהלת משרד פרסום והייתה לה גרפיקאית מעולה. העברנו לה בריף עם מה שאנחנו רוצים והיא הכינה לנו סקיצה שממש תואמת למציאות שלנו. הבאסה שהגרפיקאית טסה לארה"ב אז אני לא יודעת אם היא תוכל לסייע לכם מחו"ל

הזמנות , חותמת ומדבקות- קונוס תדמית

גם עבדו איתנו בדיוק באופן שרצינו וזה היה ממש טוב. טיפ, אין צרוך להוציא כל כך הרבה הזמנות, זה לא באמתשווה את זה כשאת הכל אפשר להעביר בוואצאפ

מתנות לאורחים- הריבה של סבתא אורה

סבתא של רז מכינה ריבות מפירות כבר המון שנים, ואנחנו מתים עליהן.  אז כשחשבנו אילו מתנות להעניק לאורחים ידענו שאין שום ספק ונכין את הריבות יחד עם סבתא אורה. זה היה כיף, זמן איכות משותף שגרם לכולנו לעשות משהו מיוחד יחד וגם טעים.. ועל הדרך גם סידר לנו חבר חדש באחת הבסטות של השוק

!יש אורחים שגם אחרי החתונה המשיכו לבקש ריפיל לריבה

כמובן שמי שטרח ועזר בעיצוב הצנצנות, היה לא אחר מאשר סבא אריה. שחוץ מלהדביק את המדבקות על כל צנצנת וצנצנת , שזו עבודה בפני עצמה- הוא גם הכין לנו מעץ עמדה לברכות שהארוחים יוכלו לכתוב, השתמש בחותמת שהכנו והחתים את כל שקיות המפיות וגם את ההזמנות. בגדול כל עזרה שהעברנו לו הוא מיד עשה אותה ברצון ובכיף, וזה נהדר  שהוא ככה לקח חלק בהכנות החתונה. אז תודה רבה לסבא אריה

בוקר החתונה

היה פשוט כיף. הכל היה רגוע, הזמנתי כמה חברות הביתה, אמא שלי עיצבה שולחן יפה עם המון דברים טעימים, ביניהם גם קאפקייקס של מתוקונת- אדירכאלית עוגות וקינוחים (חוץ מזה שזה יפה זה גם טעים), הייתה מוזיקה, ואווירה ממש טובה והגיעו קצת משפחה. באמת שהכל התחיל בתחושה מצויינת שהמשיכה גם לשאר היום ובאמת וזה לא צחוק צריך לנצל כל רגע ורגע ביום הזה כי זה פשוט עובר מהר וזה יום כל כך כיפי, אז אל תילחצו ממנו ותיהנו מכל רגע ורגע בו וכמובן שיהיה במזל טוב

 

כתיבת תגובה